четвъртък, 29 септември 2011 г.

Най- лесното руло

Днес случайно срещнах  Катето,която ме побутна така да се каже  ,че е време за рецептите в блога ми ,а и си мисля, че ми е кадем за стартовото начало.
Рецептата за това руло е от свекърва ми и е толкава бързо и лесно,че вече 20 и кусур години  го правя.

Продукти
3 яйце
1 ч.ч.захар
1ч.ч. брашно
2 с.л. кисело мляко в което слагам 1 к.л. сода
1 ванилия

Включвам фурната на 150 градуса
Разбивам яйцата,прибавям захарта,киселото мляко със шупналата сода  ,брашното и ванилията.След като всичко е разбито много добре го изсипвам в намазнена и набрашнена тава-тази от   фурната-моята е 36 / 39 см.
Слага се в затоплената   фурна и се пече до леко изпичане,за да може след изваждането лесно да се отдели от тавата.Аз взимам една широка решетъчна шпакла-тази от кухненски набор и от всички страни повдигам блата.След това го намазвам с любимо сладко или шоколад,навивам го на стегнато руло и го оставям с ръба да е отдолу докато изстине.Поръсва се с пудра захар по желание.


Няма коментари:

Публикуване на коментар