петък, 21 октомври 2011 г.

Щрудел с ябълки-Στρούντελ με μήλα ~

Сладкиш,който не съдържа яйца и масло,но е много вкусен и ароматен.
Продукти
многолистно тесто
2 големи ,червени ябълки
3/4 ч.ч. захар
3/4 ч.ч. галета
1 с.л. канела
1к.л. индийско орехче
1/2 ч.ч. орехи на едро или микс от сурови ядки
1/2 ч.ч. стафиди
сок от 1 лимон
Обелват се ябълките и се нарязват на тънки филии.Поставят се в дълбока купа и се поръсва с лимонов сок,за да не почернеят.

Добавя се захарта,орехи,канела,индийско орехче,стафиди и канела-всичко се обърква.

Сместа се изсипва върху тестото ,увива се на руло,затварят се краищата добре с намокрени ръце и придържаме тестото.
Намазва се с разбито яйце с малко прясно мляко или вода.


Пече се в предварително загрята фурна на 170 градуса около 40-45 минути.
По желание може да се поръси с пудра захар и канела.

5 коментара:

  1. Обожавам сладкиши с ябълки, а твоят щрудел е с толкова богата плънка, че няма как да не ми направи впечатление - прекрасен е!
    Поздравления :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен е,взимам си парченце с кафенцето сега!

    Хубав петък ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  3. Божее,каква вкусотийка,но и това мога да го ям,нищо,че съм на диета!
    Чудесен е и наистина с много плънка,точно както го обичам!
    Прегръдки и хубав уикенд Живе!

    ОтговорИзтриване
  4. Федорка,щрудела ще ти хареса,сигурна съм.Сочен стана и ароматен.Сега е сезона на ябълките и рецептите валят отвсякъде...

    Еликсирче,удоволствие е за мен....с кафенцета е супер-и аз така си го хапнах сутринта.

    Катенце,аз като гледам ти всичко можеш да си хапваш-и аз мога за издържа на такава диета.Щом и от сладичко не се лишаваш-екстра.

    Приятен уикенд ,момичета!

    ОтговорИзтриване
  5. Ауууууу тази красота я мернах в Гответе с мен, а ето че сега открих и рецептата, задължително ще я пробвам, престъпно вкусно изглежда.
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване