неделя, 24 август 2014 г.

Торта с бял шоколад и сметана

Тортата видях при Лорейн Паскал 24kitchen-царица е на десертите.Та докато правеше тортата,аз вече я бях планирала за почивните дни.Зарадвах децата и себе си....Продуктите са от Лидъл-ето тези:
Продукти:
1 кутия крем
2 бели шоколада
1 кейк
1 желатин
пудра захар по желание


Разбивам крема-800 г. на пухкав сняг-аз добавих и малко пудра захар,защото не ми беше достатъчно слъдък.Прибавям и 1 желатин предварително разтворен в 40гр. вода и леко разтопен.Разрязвам кейка на филийки и подреден фъф форма,като леко го сиропирам с подсрадено кафе.
Понеже формата не ми е висока,изразах една папка и сложих ленти отстрани на борда.

Таса и по-гладки стават страните на тортата.Върху кейка сложиш сладко от ягоди и изсипах половината крем.
Заглаждам и поръсвам с настърган шоколад.
След това наредих втори ред от кейка,който напръсках с амарети и отново слако от ягоди.
Завършвам с крем,шоколад и ядоди за украса.
Лорейн подреди ягоди отстрани на дартата върку кейка,но аз предпочетох да ги направя на сладко.Ефектно беше при ня,защото ползваше стъклена кватратна форма и беше красиво .Аз нямам такава и затова го направих във форма.

Много е лека и ефирна...

Да ви е сладко!
Хубава неделя от мен и Ради!

7 коментара:

  1. Ех, до преди малко бяхме в Люлин, Живе, само да знаех:) Ама се чудя на тортичка ли да бях дошла или да нагушкам Ради, таман за загрявка гушках една друга госпожица на годинка!
    Черпя се от тук! И запрятам ръкави и аз да спретна нещо.

    ОтговорИзтриване
  2. Леле, че сладко ангелче...Да ви е живо и здраво!
    А тортата е върха, обичам торти с бял шкоколад..
    Прегръдки, Живе!

    ОтговорИзтриване
  3. Eeeee,Весе,ще се караме....При следващото идване в Люлин-звънкай.Моля те!
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря,Аура!
    Прегръдки и от мен !

    ОтговорИзтриване
  5. Ей, тази сладка Ради, да я нацелуваш! А тортата наистина изглежда вкусно! Поздрави, Живе!

    ОтговорИзтриване
  6. Чудна,бърза и лесна торта,Живе,такива ми ги дай на мен!Целувки на адашката!

    ОтговорИзтриване