петък, 16 октомври 2015 г.

Паста с патлаждан ,сирене камембер и прошуто от Лидъл

И на мен ми се случи Лидъл да ми изпратят подарък-кошница с тяхни  продукти.Бях приятно изненадана и искрено им благодаря!


Но и на мен ми се случи да изтрия без да искам повечето снимки от апарата....Та добре че имаше останало парче от направеното,за да покажа какво стъкмих с подаръчния материал.



А бях снимала стъпка по стъпка,но да не се обяснявам ,защото не искам да се ядосвам....
Та ето и рецептата.
Продукти:

3 дълги патладжана
250 гр. макарони-ригатони
500 гр. домати
1 средно голяма глава лук
2-3 скилидки чесън
трохи от хляб
половин парче камембер
една опаковка прошуто
зехтин
сол и черен пипер

Приготвяне:
Аз използвах форма с падащи страни-26 см.
Патлажданите се измиват,нарязват на дълги  парчета  и ги оставям във вода и сол да се накиснат за половин час.Измиват се и се подсушават.Намазват се парчетатат патладжани със зехтин от двете страни и се нареждат върху хартия за печене-пекат се до леко зачервяване от двете страни.Оставят се да изстинат.
В малка тенджерка се сипва зехтин,лука,чесъна и нарязаните на ситно домати,сол и черен пипер.Сварява се соса докато се посгъсти леко.
Във вряща подсолена вода сипваме макароните и се варят 5 минути.След това се обливат със студена вода.
Формата се покрива с хартия за печене.Аз използвах хляба със зърна-1 филия смлях на блендера.Поръсих половината върху хартията.Нареждат се парчетата патладжан от стените към дъното на формата-парчетата се нареждат едно до друго.Върху тях се нареждат парчетата прошуто и от горе се изсипва половината макарони,доматения сос,поръсва се с парчета камембер.По желание може да се покрие с още един ред патладжани,но аз имах само още 2 парчета.Добавя се останалите макарони,доматения сос и сиренето.Отгоре се настъргва кашкавал и парчета камембер.Поръсва се с останалите трохи.

Пече се на 180 градуса до приятен загар.


Сервира се топло с чаша вино или бира.....


Още веднъж благодаря за подаръка!


Няма коментари:

Публикуване на коментар