събота, 23 януари 2016 г.

Соленки с извара

Бърси и вкусни соленки от блога на Нели.Аз веднага направих двойна доза и сложих масло и зехтин.Мисля че с пушена извара ще станат още-по уханни.

Необходими продукти:

250 гр. извара
250 гр. брашно
180 гр.масло
1 голямо яйце
1ч.л. сол
ким, мак, сусам, ленено семе за поръсване

Начин на приготвяне:

Отделяме жълтъка от белтъка. Разбъркваме добре изварата с жълтъка и посоляваме. Намачкваме пресятото брашно с мазнината до получаване на трохи.


 Събираме двете смеси и омесваме меко тесто, което разделяме на 4 топки. Аз разточих всяка топка и разделих на триъгълници.

Разбийте белтъка и с помощта на четчица намажете обилно всяка соленка и поръсете със семена.



Печете в предарително загрята на 180 градуса фурна за около 20 мин.
Извадете и охладете върху решетка.


Да ви е сладко!




5 коментара:

  1. Кажи ми, че не си носила в офиса? Че пак ще ми прималее;) Прекрасни са, Живе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марте,сега само на една колежка занесох едно пликче със соленки...

      Изтриване
  2. И тук да кажа, че са разкошни! И аз ги направих!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са ми симпатични, звучат неустоимо:)

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че са ти харесали, Живе. Твоите са много бухнали и апетитни!

    ОтговорИзтриване